martes, 5 de abril de 2011

ELS TEXTOS CONVERSACIONALS : L´ENTREVISTA

          ENTREVISTA A ENRIQUE IGLESIAS :

             Va començar la seua carrera als 18 anys, i ara, després de 12 anys , Enrique Iglesias ha aconseguit col·locar-se com un dels favorables ritus gràcies als seus discos en espanyol i l´anglés . Després de tres anys sense entrar a un estudi de gravació , torna amb "Insomniac" , i pretén seguir conquinstant el cor de totes les xiquetes . El disc inclou cançons amb les quals , sense dubte, coneixeràs més del que aquest galant guarda dòna en el seu tan anhelant cor . Bé començem ...

P- Què portes de nou amb Insomniac ?

E- Aquest disc té moltes influències llatines , i també em va permetre prendre en el temp suficient per tornar a la qualitat del primer disc .

P- Quin és el valor que li dónes a la teua carrera ?

E- El més important per ami es quan la gent escolta una cançó dels meus discs , que sàpiga que jo la cant , i que és meva.

P- Com han estat aquests dotze anys dins el món musical?

E- Estic satisfet amb el que he aconseguit , perquè la meua vida musical ha estat normal , amb moments en què m´ha tocat estar a dalt i altres enm què estic a baix.

P- Com veus als jovens d´avui dia?

E- Potser quan tinga 40 anys podré dir que el món está boig , però crec que dels 15 als 18 anys és una edat complicada perqué és el moment de prendre la decisió d´anar pel camí bo o pel dolent.

P- Dons arribats a este fin t´agradaria seguir tan bé com ara , en el tema de la música?

E- Clar que sí m´ha agradaria seguir molts anys , perquè la música és la meua vida.

P- Gràcies per vindre i per deixar-te fer l´entrevista , i molta sort .

E- Gràcies a vosaltres , adéu.

                                                     FI

Fotografía de : Enrique Iglesias.







1 comentario: